S radostí jsme uvedli na náš trh nové produkty v kategorii zahřívaného tabáku PULZE a iD a při té příležitosti jsme uspořádali akci pro více než 400 hostů z řad našich obchodních partnerů, osobností veřejného života, médií a dalších významných partnerů. Jaroslav Fišer, regionální ředitel pro produkty nové generace, uvedl: „Zákazníci ve zvýšené míře poptávají alternativní nikotinové produkty a na to společnost Imperial Brands reaguje svojí strategií pro příští rok. Nové produkty PULZE a iD přichází na trh v pravou chvíli, zahřívaný tabák si získal v České republice již více než 10 % z celého trhu s nikotinovými produkty. Těší nás skvělá zpětná vazba, kterou od zákazníků získáváme, a to nejen na kvalitu a varianty iD, ale zejména na výdrž zařízení PULZE, které je možné používat až 20krát bez potřeby dobíjení.“.
Událost jako taková nesla jméno „Pulze of Prague“ a navázala na ni řada dalších významných akcí, z nichž hned dvě patří mezi ty největší, které se v Praze v období postcovidových restrikcí konají. Atmosféru večera, který se konal 1. září 2021, skvěle vystihují fotografie.
